NL
078 - 6143322

Ontdek de ŠKODA Connect app

Altijd verbonden met uw ŠKODA 

Maak kennis met ŠKODA Connect, de online diensten waarmee u meer uit uw dag haalt! ŠKODA Connect bestaat uit twee onderdelen: Care Connect en Infotainment Online. Onder Care Connect vallen twee onderdelen: Remote Access en Pro-active Service. Met ŠKODA Connect kunt u vanuit uw huis zien of uw auto op slot zit, waar deze geparkeerd staat en nog veel meer. Met deze dienstenpakketten krijgt uw auto een groot aantal nieuwe functies op het gebied van entertainment, gebruiksgemak en uw persoonlijke veiligheid. ŠKODA Connect maakt het rijden nog comfortabeler en veiliger. Hieronder vindt u alle informatie die u nodig hebt om ŠKODA connect te activeren in uw auto.

 

Bekijk alle video's

Download de ŠKODA Connect app

In 7 gemakkelijke stappen verbonden met uw ŠKODA 

Stap 1: Download de ŠKODA Connect app via de Apple App Store of Google Play Store

Stap 2: Maak een MyŠKODA account aan

Stap 3: Voeg uw ŠKODA toe aan de app aan de hand van het chassisnummer. Dit nummer kan worden gevonden in het raam van uw ŠKODA.

Stap 4: Volg verdere instructies in de app

Stap 5: Koppel uw ŠKODA aan de app via het infotainment systeem van de auto

Stap 6: Selecteer Ames als servicepartner en zet de service planning aan

Stap 7: Neem contact op met de dealer om als hoofdgebruiker te worden vastgelegd

Voordelen ŠKODA Connect 

skoda connect

Veiligheid en Service

Pro-active Service helpt u bij storingen en andere problemen die te maken hebben met de toestand van uw auto. De auto neemt automatisch contact op met een werkplaats, of roept hulp op in geval van een klein incident. Pro-active Service is te combineren met de meeste infotainmentsystemen en kan standaard of optioneel zijn.

 eCall noodoproep service

 Pechoproep

 Automatische ongevalsmelding

 Gebiedswaarschuwing

 Snelheidswaarschuwing

 Online alarmsysteem

 Service afspraakplanning

Alle voordelen
skoda connect

Algemeen

Een compleet nieuwe manier van omgaan met uw auto door Remote Access te koppelen met uw smartphone. U kunt uw telefoon dan gebruiken om de auto te bedienen en meldingen te ontvangen. De geldigheid van de diensten wordt periodiek vernieuwd. Care Connect-diensten zijn te combineren met de meeste infotainmentsystemen.

 Wagenstatus rapport

 Actuele wagenstatus weergeven

 Rijgegevens bekijken

 Parkeerpositie bekijken

 Claxonneren & lichtknipperen

Alle voordelen
skoda connect

Entertainment en meer

De Infotainment Online-diensten helpen u uw reisdoel veilig en comfortabel te bereiken. Ze zijn beschikbaar voor de ŠKODA infotainmentsystemen Amundsen en Columbus. De geldigheid van de diensten wordt periodiek vernieuwd.

 Online interieurvoorverwarming

 Vergrendelen en ontgrendelen

 Online spraakbediening

 Online verkeersinformatie

 Online reisdoel en route importeren

 Tankstations en laadstations op de kaart

 Parkeerplaatsen op de kaart

 Vertrektijden (enkel bij EV of PHEV)

 Airconditioning (enkel bij EV of PHEV)

 Opladen (enkel bij EV of PHEV)

Alle voordelen

ŠKODA Connect activeren en registreren

De ŠKODA Connect portal biedt de mogelijkheid om uw klantaccount gemakkelijk vanuit huis te beheren. Ook is er de mogelijkheid om de ŠKODA Connect app te downloaden op uw smartphone. 

Voordat u de ŠKODA Connect services kunt gebruiken moet u eerst uw account activeren en registreren via de ŠKODA Connect Portal.

 

Naar de portal

ŠKODA Connect verlengen

Verleng gemakkelijk en snel via ŠKODA Connect Portal, nu tijdelijk nog voordeliger.

Eén jaar Infotainment Online voor alle modellen: 
Van € 70 voor € 49

Eén jaar Care connect - Remote access: 
Van € 60 voor € 39

 

Naar Connect portal

ŠKODA Connect - digitale diensten

Het gebruik van ŠKODA Connect (“diensten”) vereist een afzonderlijk online contract met ŠKODA AUTO, a.s. Om de maximale duur van de diensten te kunnen benutten, heeft u vanaf de aflevering van de auto 90 dagen de tijd om de auto te registreren via http://www.skoda-connect.com. Noodoproep en eCall zijn bij aflevering al geactiveerd zonder dat registratie daarvoor nodig is. 

Beschikbaarheid van diensten kan van land tot land verschillen en kan eveneens afhankelijk zijn van het model, het modeljaar en de uitrusting van de auto. Beschreven diensten kunnen later, na aflevering van de auto beschikbaar komen. De diensten kunnen alleen worden gebruikt door gebruik te maken van de beschikbare openbare communicatietechnologieën. Door de ontwikkeling van deze technologieën, met name mobiele netwerken, kan ŠKODA AUTO niet in alle landen een consistente beschikbaarheid garanderen van de diensten. Mogelijke technologische veranderingen kunnen ertoe leiden dat diensten permanent niet meer beschikbaar zijn.

Bij gebruik van de diensten is eveneens een dataverbinding tussen het apparaat van de klant (smartphone, tablet, pc, enz.) en de dataserver noodzakelijk. Deze dataverbinding is niet bij de diensten inbegrepen. Ga voor meer informatie naar www.skoda.nl/skoda-connect, of neem contact op met uw Ames vestiging.

Heeft u een vraag over ŠKODA Connect?