De Audi e-tron GT entry
Nu te bestellen vanaf € 99.990
Stap in de wereld van de Audi e-tron GT. U beleeft elektrische prestaties met hartslagversnellende rijdynamiek. De nieuwe e-tron GT quattro combineert een indrukwekkend rijbereik, hoge laadsnelheid en een krachtige elektrische aandrijving tot een meeslepende rijervaring. Dit is elektrisch rijden op het hoogste niveau, progressief, emotioneel en compromisloos.
De Audi e-tron GT entry voelt vertrouwd vanaf het eerste moment, maar verrast met zijn elektrische prestaties. Een sportieve gran turismo die luxe, kracht en innovatie naadloos combineert.
Met een prijs vanaf € 99.990 maakt deze Audi e-tron GT entry de toegang tot dit elektrische premiumsegment nu nog aantrekkelijker.
585pk
Elektromotor
19,3–17,8 kWh/100 km
Gemiddeld brandstofverbruik
Tot 617 km
WLTP-actieradius
Swingend door bochten
De quattro-vierwielaandrijving en het actieve onderstel zorgen voor de adembenemende dynamiek van een sportauto. Dankzij elektrische torque vectoring krijgen de aangedreven wielen op de achteras variabele hoeveelheden koppel toebedeeld, precies zoveel als nodig. Hierdoor werkt de achterkant enthousiast mee bij het nemen van bochten.
Vol spanning
De Audi e-tron GT quattro valt op door zijn lage silhouet en grote wielbasis. In Progressiefrood metallic komen de fraaie lijnen van deze krachtige gran turismo goed tot hun recht.
Sportief in elk detail
De op de bestuurder gerichte Audi virtual cockpit plus, de sportstoelen voorin en het boven- en onderaan afgevlakte stuur dragen bij aan de kenmerkende sportieve interieursfeer.
Snelle tussenstops
Goed presteren op de weg en bij de laadpaal. Met een snellaadvermogen van maar liefst 320 kW neemt de State of Charge in rap tempo toe. Zelfs bij lage buitentemperaturen. De vlakke laadcurve speelt ook een belangrijke rol in de korte laadduur-.
Wilt u meer weten over de Audi e-tron GT?
Vul onderstaand formulier in en wij nemen spoedig contact met u op!
*Het genoemde aantal kilometers is de theoretische maximale actieradius volgens de WLTP testsystematiek. Deze maximale actieradius kan onder meer worden beïnvloed door de voertuigconfiguratie, acculeeftijd en -conditie, rijstijl en de gebruiks-, omgevings- en klimaatomstandigheden zoals de buitentemperatuur, de verkeerssituatie en het rijgedrag.